National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.01 seconds. 
Phenomenon of clothes reselling and communication tools used there
Kačírek, Matěj ; Hejlová, Denisa (advisor) ; Koudelková, Petra (referee)
Tato bakalářská práce se snaží zmapovat fenomén přeprodeje tenisek a značkového oblečení a s ním spojeného podnikání. Práce je rozdělena na tři části. První část zkoumá kořeny tohoto fenoménu, historii značek, jejichž produkty se přeprodávaly jako první a dnes stále tvoří majoritní část přeprodejního trhu. Rozebírá, jak se do této pozice dostaly a jaké zásadní momenty vedly k vytvoření dnešní podoby trhu. Ve druhé části jsou popsány nejvyužívanější kanály nákupu a prodeje přeprodejního zboží. V poslední, praktické části, je vytyčeno jedenáct hypotéz týkajících se různých aspektů podnikání v oblasti přeprodeje. Ty jsou následně potvrzeny nebo vyvráceny pomocí analýzy odpovědí předních českých přeprodejců a sběratelů tenisek a oblečení, se kterými byly provedeny kvalitativní rozhovory.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.